♥ Basket its thaa shit

Kom precis hem. Long Ballong kom till halmstad så stack ut med honom vi spelade basket med en fotboll:o haha lurade honom att vi i halmstad använder fotboll för att spela basket och att vi inte vet vad en basketboll e sån dum soom gick på det ^^ . haha sen kallade jag på maria och så spelade vi tre basket ... Ja gissa vad?jo jag vinner som vanligt ^^ hahah äger på basket ingen slår mig på det ^.- . Sen så cyklade vi runt lite haha jag väger för mkt så marias cykel blev punkterat  hahaha nej inte alls det e longs fel . Sedan stack vi te Donkan (Mcdonals) och åt . senare Cwalkade vi hahah och maria Jumpstylade HAHHA så jvla ful dans svär. ja det va allt jag gjorde idag ... ska typ kollar på film lr nåt nu pusshaj ha det gött sov gott <3 

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0