dagens jag + tjejkväll :)

tjolilosan ! 
 
 En ledig dag med SAndra ( snabbspolning ) 

vad har ni  gjort idag? själv så jobbade jag fram till kl 6 , tog ledig sedan ( woho första ledighet efter 100 år -.- ) 
Pappa kom hem sedan med ett post idag från en tjej som heter Viktoria nordenberg ( jag köpte hennes Aj morgans brillor ) 
blev assglad när jag såg den TACK VIKTORIA ! , den passar mig perfekt  , satt hemma och testade i olika oufits med brillorna , efter att jag har lekt med brillorna stack jag ner till stranden med 2 andra tjejer  ( var rastlös så dem tvingade mig att cykla dit för att köpa en glass? , onödigt xD ) 

men men så blev det så att vi fick rulla oss hem senare för att leka med min brors tjej ^^ vilket är rolig , vi hade en tjejkväll ( kollade på natt i museum första delen , ass bra har sett den förut ) . sen avslutar jag dagen ( nu ) med att blogga hemma ! 
sen va dagen slut , snip snap slut så var sagan slut ! <3 

btw , min dagens oufits to tha beach ! , avslappnade kläder makes me feels good !



vanligt strandlinne : hm  89 : -  ( förra året ) 
Girls just wanna have fun linne : Ginatricot 129;-
tajt sliten shorts : veromoda 300:- 
och såklart flipflopsen av mamsen från ... somewhere O.o . 

så avslutar jag inlägget med 4 meningar : GOOD NATT GOOTTISH FOLK <3 

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Ja får väl färga det innan jag börjar skolan igen:D men jag tycker det ser inte så illa ut. Jag får ta en bild och sätta in på bloggen så ni ser:D:D

Allt är bra med mig idag sj då?

2009-07-17 @ 13:25:10
URL: http://saaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0