I've got you !

hejsan svejsan allihopa ! allt väl? 

själv så må jag prima ! :) vilket e bra ! , jobbade idag också ! 
stack idag till bio för att köpa biljetter till harry potter filmen , oh herregud vad lång kö det va !(  Dom öppnade just då ) Folk sprang in som galningar för att beställa biljetter till Harry potter filmen ! >.< men lycklig stack jag därifrån och fick det bästa pplatserna ! Köpte 7 bio biljett inför fredagen :) ( Stolt ) Längta till biokvällen med vännisar =)

Jag hade sagt till mig själv att shoppa mindre och jag gjorde det ! har förbättrat mig ( i guess ) 
att köpa smycke och en väst räknas väl inte ? eller? xD 

detta köpte jag idag , Dagens fynd ! verkligen : 


från glitter ; fin armand 120:- tror jag , rea 40 spänn!
Glitter : halsband ( childish but i like it !  )  179:-  rea 60:- ? 

och en väst som jag har letat efter överallt ! Selena Style :

H&m : 199 : - Rea : 98:- 

That's all for today ! , kanske shopping imon? , im just kidding xD xoxo/sandra 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vilken härlig blogg du har ! Älskar din header! Har du gjort den ? :) Bloglovin ?

2009-07-22 @ 22:46:28
URL: http://hhaannapettersson.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

sv: Vad roligt att du vill vara med! :D

Lycka til då ;)

Vad görs? :D

2009-07-24 @ 12:03:41
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0