Sandra must have, and will have

Återigen ! , Hej bloggen !

förut om  att lyssna på Human nature så sitter jag och hitta dagens must have , jag har blivit lite sparsam och det är väl bra ?
( brukar shoppa 1 eller 2 ggr i veckan ) men nu så har jag förminskat det ! ;) Ska verkligen tänka efter när jag köper något nu 
måste tänka typ såhär : om jag kommer ens att anväda kläderna ? ellerså för hälften av mina kläder som ligger i garderoben har jag inte ens använt Fy SAndraa ! 

Men men här är en mini bild på vad jag kommer att köpa ! , Verkligen ett Must have ! 



Kommentarer
Postat av: I s a b e l l a ♥

Riktigt nice style ^^ samma smak som jag :)

2009-07-11 @ 21:04:40
URL: http://imtictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0