Sashion dissar och Hissar


* Rock chic have style ! 

 okej , man ska åtminstone har någon

ting som är dekorerad med nitar , för Nitar är det som gäller nu ! 
Sandra love it ! ++++



* REA !!!!!!!! 
Spendera en hel dag med dina girls ! och SHOPPA LOSS helst rea dagar då finns det många modefynd som man kan köpa för good price , ;) ( hittade ganska mkt häromdagen ! ) ++++ för dem ! 



* Korta shorts + Klippta korta, sönderrivna leggins .
Det är cool att har på sig sådär nu ! enligt mig . Har ingen bild på det nu men kan ta kort på mig när jag har på mig dt ! 
Sånt riktig Rock chic style !  + glöm inte att har på dig höga nitar heels när du har på dig  korta shorts + klippta rivna Leggins ! 

* Klick sommarturne ! : 
Har ni hörts talat om det ? , Klick åker på sommarturne runt sverige ( eller nja , till vissa ställe ) 
Halmstad är en av ställerna där klick besöker, det är rätt kul faktis ! Om man köper en aftonblad så får man en fin 
goodie bag på köpet , ( innehåller läpglans från maxfactor m.m ) Dessutom så får man fixa sina trista jeans till rivna rock chics jeans ( oj vf använder jag Rock chic ord så mkt för ? xD ) 
btw , Tummen upp för KLICK sommarturne ! <3 


* Regn dagar ? hell no ! 
Usch vad det börjar regna och oskart här i halmstad >.< not good not good ! 
Då kan man inte gå ut with fina kläder som man brukar gå ut med , Damn the weather ! 
Tummen ner ! 

?????????????????????????????????????? 


haha denna vecka va lamt , jag har inte råkat för många dissar än ! but watch out for next week då är jag ledig ! 
jobbFRIII ! wiiiee Peace out / sandra 





Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Haha, visst är det grymt barnsligt? xD

liksom Kissie är ju ändå 18 år och beter sig som 10.

2009-07-12 @ 23:37:18
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0