Stockholm



Chilleluu.
Idag har jag varit i stockholm och shoppat. Jag köpte 2 tröjor, 1 jeans, 2 linne , 1 tunnika , 2 klänningar och smycke. Fast tyvär så kan jag inte visa er vad jag har köpt :s. Min mobil är sönder så jag använder en skitgammal mobil som inte har någon kamera haha, har inte heller ngn digitalkamera :S få skaffa en snart. Senare så grillade jag och badade i Hallunda strand tror jag det heter? Det ligger inte så långt ifrån det området min mamma bor. ungefär 20-30 min ifrån stockholm. hihi det va väl allt pusshaj<3 juste glömde att jag är på bra humör nu :) allt det skitet lägger jag åt sidan ;)./Sara 

Kommentarer
Postat av: Sandra nguyen

cheerup ! DUDE ! BLOGGA IGEN SARA GOGOGOGOGOGOGOGOGOGOOGGO

2009-07-17 @ 00:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0