dålig samvete :-s

Hej bloggen ! kom hem nyss från jobbet , så jag hade inte tid med att blogga srry
typisk mig , idag har jag dålig samvete så jag palla inte med någonting idag men jag är back on track imon juste jag ska även fixa en ny bloggdesign imon kanske eller nån dag i denna vecka :)

hmm . jag skulle bara skriva en liten uppdate innan jag dra och softa mig  , Sandra önska er en good kväll (y) <3
/sandra




Veckans kändis stil blir nog The hills stjärnan Lauren Conrad .

både chic och sommaraktig
ni kan köpa outfiten genom dessa länkar :

Shorts: Citizens of Humanity, Min Denim Shorts
Solglasögon: Marc Jacobs, Light Gold Metal Aviator Sunglasses
Skjorta : kan köpas från H&M , Bikbok och Carlings . från 100 - 500 kr :)

Kommentarer
Postat av: eevaly

hihi, ja då^^ själv ? :D<3

2009-06-28 @ 16:31:44
URL: http://avaoawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0