Heej alla coolingar !

Sorry sminkningen blev inte av pga av olika orsaker men det kommer att blir nån gång denna vecka när jag är fri från skolan . PS .: har lovat att uppdatera oftare , haha sara är ju fortfarande in runway hhähäh men men imon så är jag ledig från skolan kan fota en dagens outfit samt skriva lite mer om Gina och H&M latest collection .

men idag så får jag nöja mig med ett inlägg det är ju sent :) vi hörs imon allihopa xoxo / sandra



Ni har väl inte glömt kampanjen hos H&M ? ärligt så tycker jag inte om tokio hotel men deras t shirt är ju riktig ball :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, d e förra årets kollektion ju

2009-06-04 @ 19:11:10
Postat av: Svar:

vem är du ? , från förra året? nej det är det absolut inte.

2009-06-06 @ 23:20:56
URL: http://sashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0