Hej allesammans !

Hejsan alla glada människor !
Ska berätta om min lilla dag :) .
Idag så slutade vi tidigt så stack jag till stan för att kolla klippnings tid för sara men salongen vad stängt vilket var tråkig .
så jag hade inget för mig , stack in sedan till Ginatricot och gick därifrån lyckligt med mina två fina påsar  ! 
 
Skulle fota på dagens outfit för igår och idag och kläderna som jag hade köpt ,
MEEEN som otur är att min kamera är borta damn it  ,glömde att min bror snodde den  Kuul va? '
Så det blir inga bilder idag . but tommorow eller på torsda ska jag fixa det så får ni ser bilderna :)

gud vad jag tjatar -.-' , btw önska er alla en trevlig kväll  vi ses imon ! / Sandra

Ps : har snackat med sara och sagt att jag ska vara mer aktivt och bloggar mer ! , som ni ser under senaste tiden har sara bloggat mest och så men jag har som sagt ganskar många aktiviteter och försöker avsluta dem men jag ska försöka under sommaren att blogga så mycket som möjligt ! <3 hoppas att ni förstår mig

    
bjuder på denna bilden ( THe Makeup Day with Sara and camila ;D)

Nu vet ni hur sandra ser ut in real xD , båda linnen är från Ginatricot ( dom är långa också ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0