I ♥ Music

Idaaag har jag cyklat till stan för att jag hade inget bättre för mig eller jo för att blir smalare utav att cyklar:o hihi, Det va ass varmt idag soft.. Sandra ringde mig och undrade om jag ville följa med henne till brottet och bada men stackars mig tyvär så kan jag :( tss.. Jag köpte inget idag för att jag trodde vi (Maria, Nina och micke) skulle till Gbg imorn. Det var rea överallt :/ hittade massor av kläder som jag ville köpa. Hoppas de finns kvar tills imorn (A) ska nog te stan shopppa. Senare på kvällen kom Sandra till mig, Vi fixade headen som ni ser:D ,Den blev ganska fint enligt mig iaf bättre än den förra ^^ .


Tröja-Gina
Shorts- GiNA
väska- Present
tofflor/sandaler- Skopunkten

/sara

Kommentarer
Postat av: Diana

din nya header e jättasöt <3 (A)

2009-06-30 @ 12:35:32
URL: http://dindee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0