Idag är det Sveriges Nationaldag

Shuuuhuulululu idag har jag bara varit med gulingar.



Hos Jenny.  Linda , Tojjy , Hoang , Jenny , Sofia , en tjej , Dennis , Camilla och jag fast syns inte på bilden.


Sen stack Jag och Camilla till Sandra för att att planera vad vi ska ha på oss på skolavslutningen.






Ego bild på Sandra


Ego bild på mig :P


Och en till , ska inte alls ser ut så där på skolavslutningen :O


Sedan stack jag hem och då va dt massa gäster som var hos mig träffade lilla josefin.


Och sedan kom Maria, Micke, Nina och Rambo (marias hund)<3


aw


Josefin och Rambo


Micke pimpa min Gitarr (H)

Och så var dagen slut. :*:*

Kommentarer
Postat av: JennyNguyen

Naaww du o Camila i loockigt! :O Skiit fint (AA)

2009-06-07 @ 22:03:40
URL: http://nguuuyen.blogg.se/
Postat av: Svar:

Haha tack (A) Men du och Sandra är ju snyggast i lockigt hår :p äkta twinnssss

2009-06-08 @ 19:35:19
URL: http://sashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0