its not goodbye yet....

Hej allesammans !

ännu en gång en förlåt ! , eftersom jag har ju skrivit attt jag kommr att komma med dagens outfit m.m ( jag skrev inlägget igår om det där med dagens oufit som jag skulle skriva om idag ) som sagt jag har tidbrist , jag har för mkt stress , har inte tid för mig själv för att blogga. Jag ska fortfarande uppdatera bloggen men inte så ofta . Sandra will take a mini blogg paus men ni har ju min kära Sara kvar , hon kommer att uppdatera :) . Jag ta en liten kort paus från bloggande tills på söndag  då är jag back .

glömde säga , ni som inte vet så är jag med och sjunger i ett pop och rock band :) vi heter The last girls men håller på och byta namn på bandets namn hehe tja , vf jag ta en bloggpaus är för att vi ska köra en Hårdgenrep hela veckan för en stor spelning i halmstad , Turister kommer och så kommer stora band från olika länder Sverige och bla Usa har jag hört . det lät läskig tycker jag för mitt band har ju inte varit ute och spelat . >.< bad  bad bad , o dessutom så sjunger jag i bandet ( Omg i'm gonna die ) men men vii ska försöka göra vårt bästa !

så , it's not goodbye yet for me but im back on track on Sunday :) seeya everybody ! <3 / sandra
( ska ändå försöka updatera så mkt ja kan ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0