NYTT I KATEGORI !

Woow , såg statistiken idag blev jätte glad , kuul att den stiger ,  Välkommen hit gott folk Sara och jag blir jätteglada över att fler har besökt oss  och vi uppskattar  faktis varenda besökare som besöker oss , ni får gärna komma med förslag och säga vad ni tycker . Jag kan förstår dom som kommentera dåliga kommentarer vi är ju nybörjare och behöver förbättra oss på vissa saker . 

det är bara slänga in frågor :D  :)

Oj  nu snacka jag för mkt , joo jag gjorde nyss en ny rubrik i kategorien
'' fråga Sashion crew '' , Under dennna rubriken kan ni fråga vad som helst ,ni får gärna fråga oss om tipser och så tex om ni skulle gå på fest och behöver tipser på kläder osv kan ni fråga oss hehe  ni kan också fråga oss om kändis stil ( Kopiera kändisstilen ) Sandra och Sara ska försöka ger er det bästa svaret :)


Kommentarer
Postat av: lucia

sv: Tack så jättemycket :D

2009-06-21 @ 20:31:02
URL: http://justoneday.devote.se
Postat av: ­ღ Milly ღ

tack tack, då säger jag god morgon :)

2009-06-22 @ 09:23:13
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem kom på namnet sashion?

och hur?

2009-06-23 @ 13:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0