Sandra's veckans favorit !

Haallojsan everybody !
är det bara jag som är lite efterbliven här ? , nu när folk ha koll på mode så har både långa och korta kavajer kommit tillbaka till modevärlden ! ,då tyckte jag inte så mycket om kavajer , i diddn't fall in love with vest i thought MEN inte förrän igår när jag testade prova på den fina kavajen hos Vila , GUUUD så fin den var ! kunde inte sluta titta på den när jag var där . men men det är väl inte bara jag som börja gilla dem nu ? eftersom till hösten kommer det att blir kavajhöst ( i mean då kommer Kavajer att vara höstens mode ) . Hehe nu har jag suttit här och jobbat , jag har suttit och gjort en mini kavajcollection till er som vill köpa kavajer i förväg innan hösten :) TIHIHI




ooj , vad mycket jag skriver men men ni får gärna kolla på min lilla collection :)

 

hoppas att ni tycker om min collection som jag satt och pysslat med! <3 / Sandra


Kommentarer
Postat av: Leia

Själv tycker jag det kan vara rätt snyggt.

2009-06-26 @ 13:05:43
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0