Sashion crew ´Love and Hate !

okej .. skriver en inlägg till , Vad tycker ni om denna bilden som jag gjorde .?
Diss åt Mishas uncoola stil och Hiss åt Ashley Coola stil ;) Kändis streeetstyle.


Mischa  style ; Usch that's not cool Mischa ! lite för hippie stil här va ? Jeansen ser så tråkig ut och blommig jacka är väl över nu ? det var väl från förra året collection ? Kom igen mischa du har väl koll på mode? 

Ashley Olsen : LOOOOVE IT , outfiten är både cool och sooft streetstyle. Med sinboyfriend skjorta och bonde aktig shorts passar perfekt för en solig dag  , Ashley har riktig koll på mode :) and that's Good ! så ska det va tjejen go for it ! 
 
Ashleys oufit , man kan hitta något liknande boyfriend skjorta hos Bikbok , finns en hel del skjorttröjor där ( just nu är det rea hos bikbok tjejerna :) ) 

Shortsen kan man hitta hos ginatricot and bikbok :)

själv så har jag köpt skjortor hos bikbok shortsen ska jag kika på månda . so vad tycker ni om min hiss och diss metod? ni får gärna säga vad ni tycker  ! / sandra


Kommentarer
Postat av: ღ Milly ღ

Åh tack så mycket..

Vad händer idag då?

2009-06-21 @ 09:05:58
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: ღ Milly ღ

nje jag vet inte riktigt vad som händer :)

2009-06-21 @ 12:57:29
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0