Sashion Dissar och Hissar


*  Sandaletter/gladiator sandaler goes crazy this Summer ! skönt att gå med dom fastän man får skoskav , själv ska jag köpa en sandaletter imon ^^ 

* Träna under sommaren ,man får finare kropp samtidigt så blir man brunt !
We love trainings <3 , här får ni en Miley som tränar med sin pojkvän :) ,Det är bra att motionera speciellt med sin kille (A)
 
Obs fin outift cyrus har , Slitna jeansshorts , en oversize tröja samt en bikini ( she's smart ! , sen när man svettas efter träningen  kan man bara ta av sig tröjan och byxan så får man en swim oufit ) jag ger 10 poäng till denna tränings . GLÖM inte att det är snyggt att göra en slarvigt knyt på håret när man träna !


* Sitta ute och sola inte illa !
Sverige har nu fått lite värme ;) ( kanske för varmt enligt mig som bor i halmstad )
då gäller det att vi tjejer / killar går ut på stranden och sola / bada , gör nånting kul jag föredrar att man gå ut och grilla med sina vänner :) sitta hemma under en solig dag är ju .... Boring.... zZZZZzzzz

*  äta isglass (y)

När det gäller varma dagar kan jag inte stå ut med att inte äta isglass , Hemgjorda isglassar är också gott men jag föredrar Isglass med colasmak och citron smak  . (L) me love !



Stövlar och vinterskor ? Oh no !

Usch , vädret är ju så varmt och ändå så ser jag i stan att många bär sig stövlar och så , varje gång när jag ser någon med stövlar  eller boots i stan så stirrar jag alltid på dem , rätt länge faktis , jag minns att en tjej kom fram till mig och frågade vf jag stirrade på henne hela tiden xD




Enfärgade kläder !

okej , jag brukar har på mig svarta kläder jämt , det gör så att min mamma tror att jag börjar blir rockare eller såxD
men vissa ha ju dåliga dagar . Jag palla då inte har på mig fina kläder eller kläder som är Inne just nu eller så.
Jag ta på mig då kläder som jag kan soofta med ! :) like en mjukisbyxa  och min brors t shirt hehe :)
men jag gillar faktis inte enfärgade kläder annars , föredrar färglada färger , sommar 09's tema är ju färglad !


denna vecka har jag inte tänkt så många dissar , men skriver ju igen nästa vecka om hiss och diss !
/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0