sommar klänning a la Nelly.se !

heej bloggen , dt var ett tag sen :)

Agående mitt förra inlägg var det nån som skrev att min collection var från förra året ,jag fattade inte vad den personen snackar om ,FÖR den personen kan gå in på ginatricot web site DÄR FINNS MINA COLLECTION KLÄDER !!!!

men men jag bryr mig faktis inte nana :)  , så låt oss gå ett steg fram åt sommaren  .
här har jag några gobitar från nelly and Co :

Mist Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COMFlower Dress SEK 599, Rare Fashion - NELLY.COMCoral Black Dress SEK 599, Elise Ryan - NELLY.COM 

Black Leopard Dress SEK 599, Elise Ryan - NELLY.COM( Bilderna är klickbara till Nellys website .)

Priserna hos Nelly är varierande för mig så ligger dessa gobitar på ''medium ( kostar inte såpast mkt )
Ska klicka hem vissa klänningar hos nelly idag .

dessutom tycker jag att klänningar är värt för det priset :)
men men ska snart äta ni får har en trevlig helg på er hehe xoxo / SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0