♥ Sommarlov!!!

Shululu!
äntligen är det sommarlov! fast dålig start på sommarlovet med ösregn grr på vädret >.<.
Idag vaknade jag kl 6 fast jag låg kvar lite till eftersom jag gick o la mig kl 1-2 haha hade gäster hemma det var därför. Jag stack och duschade sen och sedan letade jag efter kläder som jag skulle ha på skolavslutning och plattade håret. Sedan cyklade till Camilla för jag och Sandra skulle fixa oss där och vädret var ju piss uscha asså. Onödigt och fixa sig eftersom det bara regna hela jvla tiden haha. Vi kom försent till Kyrkan 10 min typ men det var inte ngn big deal för vi var inte den enda som kom försent. Efter det stack vi tillbaka tll skolan för att hämta betyg. Sedan så va det slut och alla stack hem lr eller inte alla vissa gjorde det iaf. Jag stannade kvar för att vara med maria och benny och de. Stack hem med de senare.
Nja vet inte va jag ska skriva mer haha . Senare på kvällen ska jag dra och kollar på agnes inte för jag e hennes fan men har inget och göra idag så varför inte .  pusssiihaaj<3



Äkta sommarlåt asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0