Alone at home

Hej på er söta rara!
Idag var det mkt mkt fint väder känns som sommar fast jag är lat orka inte dra ut.  Ist  ringde jag Maria och sa att hon skulle ropa på gänget asså Micke,Benny,Hoang och Nina komma hem till mig och äta vi hade tänkt göra Tacos eftersom min pappa har åkt till Ängelholm på någons föddelsedagsfest ^^ så e jag väl hemma själv idag. När vi var i Willys och hade tagit alla ingredienser och gått till kassan för att betala så fakkade mitt bank kort :o dt funkade inte att använda eller dra ut pengar så vi fick lämna tbx allt och det var lite pinsamt haha :§  men det var ju bara gamlingar bakom. Vi fick åka hem till nina och hämtade mat för att jag inte hade mat hemma "jag e fattiii vet ni :/". Efter det stack vi hem till mig för att laga mat, det blev ist Vietnamesiska maträtter ^^. Vi hade Raptävling efter vi hade druckit Red Bull haha lixom mysigt (A).Tack för maten Nina det var hon som gjorde allt :o hon fick äta ben&Jerrys som belöning och t.o.m ta hem det men nej hon glömde att ta den haha smart ^^ . orka inte skriva mer men iaf de har stuckit hem, sitter nu helt ensam hemma och det e så tyst :o

bjuder på en gammal bild på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0