Fuck it , suck it .

Holaaaa!
Sämsta skoldag idag -.- Fan va jag hatar min Musik lärare :O hon tvingade mig spela bas utan ljud omg annars få jag ingen betyg eftersom det va redo visning. Men iaf Sandra, Fang och Camilla spelade och sjöng och jag satt där med basen utan anledning shiiiitttt. Och det gick så dålig på SO:n har typ "prov" idag muntlig fick G+. Det var inte det jag hade förväntat mig :/ och på Matten slarvade med provet. Jag läste inte ordentlig så fick 17/27 G haha. Kunde fått vg om jag inte skrev fel enheter lr hoppade över ngra tal vet inte hur jag lyckas. Men iaf sugit dag. Efter skolan stack jag till stan mötte Sandra vid torget vi gick och lämnade tbx min scarf i Gina sen köpte jag vita brillor och sen stack vi till bokhandel för att köpa present för nu på söndag r det ju morsdag. senare på dagen kom Oskar och Fang. Vi gick till ngn restaurang för att käka det tog lite tid innan vi hittade ngn bra ställe vi valde ngn pizzeria ^^. HAHA skit biga pizzor var det:O typ xxxlllll meny :o. Sedan gick vi runt lite och sen stack alla hem. På kvällen stack jag och Sandra till Oskar vi kollade på skräckfilm den va inte så bra men man blir skrämd fan hjärtattack. Det va väl allt jag gjorde idag (A). Haa det gött <33




Varsity - Bad Habit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0