JAG VILL HA SOMMARLOV RIGHT NOW NA NA NA!

Shoo!
 Ingen vanlig skoldag idag utan Hälsodag och vi slutade så klart tidigare än vanligtvis (A) det var både tråkigt och roligt. Vi började idag kl 8.30 lite sovmorgon fick vi iaf ^^ . Vi hade massa olika stationer typ som Limbo hoppa hopprep osv. Efter skolan stack jag hem direkt och käkade för att skolans mat var äckligt -.- . Sedan så satt jag vid datorn och fixade bloggen för att jag eller Sandra hade tydligen tagit bort ngt som är orginalen i bloggen så fakkade bokstäverna som ni/vissa ser:P . Men iaf nu är det fixat stolt (A). Ska nog sova nu så att jag ska orka träningen om 30 min och plugget. pusshaj<33


Videoklipp på ett av våran stationer idag (Sämsta kvalitet eftersom filmade med mobilen plus filmade på fel håll HAHA jag vet jag äger ju på att filmar :O naaaat!)

Tojjy skall snurra 10 varv sedan med hjälp av hennes lag ska hon skjuta in bollen i målet. Dem ska förklara hur hon ska göra för att skjuta in bollen i målet. HAHA Hon sikta fan mot laget ist för målen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0