Going Up, Going Down

hejhej,
det har varit en super duper trög väder på sistone. Regn och sol och kanske snö? haha who know "weird"XD.
Btw Idag började jag skolan kl 9.55 hade matte som första lektionen det gick ganska bra sedan så gjorde jag SO prov
det gick helt bra ganska lätt  var det. Efter det var det lunch och sen Bspråk/språkval, Vi kollade på "Natt på Museet 1" den är gammal men hellre det än att plugga massa skit :O. Efter Bspråken slutade vi skolan. Yaoo very very short dag hihi.
Senare på dagen sov jag haha vet inte varför men bruka sova på dagen nu för tiden. Har svårt för att sova på nätterna -.- men inte konstig haha :o. Kl 18.30 åkte jag till stan för att öva inför redovisningen i musiken på fredag med Sandra, Camilla och Fang. exakt när jag skulle åka så började det regna och blåsa verka som jag har otur. Ah när jag var framme vid den ställen där vi skulle öva så var jag såklart skit blöt omg känns som jag hade pissat på mig eftersom jag körde moppe dit hahah . Ahh men iaf så övade vi och det va skit roligt spelade lite trummer HAHAHAHA (A). Aja orka skriva om dagen ska dra och plugga ha det gött :****

En videoklipp på när vi "övade" haha nej men vi lekte lite^^

Haha Sandra Sjunger och spela trummor ? Camilla Spela gitarr , Fang piano och jag Bas (A)


Saara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0