BOM CHICKA WHOA WHOA ♥

Tjatja! haha nesh skoja hej på er<3
Ska berätta om min lilla dag idag hihi. Idag vid kl 11, så pluggade jag matte, SO och Svenska. Jag ska nämligen ha prov på det nu under veckan. Visst är jag duktig? På eftermiddag kom Sandra, hon skulle låna min dator för jag har cs4. Hon ska fixa bilder till hennes kusin. Efter några minuter kom Maria för att hon hade så himla tråkigt hemma. Vi gjorde inget speciellt. Sandra satt som sagt vid datorn och fixade bilder medans jag och maria fetade oss i Ben&Jerrys, asså mums. Senare på dagen kom Lisa&Son till mig för att hälsa på mig så klart. De satt hos mig typ 5-10 min för lisa ska hinna med tåget. Hon missade bussen till tågstationen. Hon hade tänkt cykla med son dit men det åskade och regnade så jag fick köra henne med moppe dit. Efter det stack jag och Maria hem till Nina. Vi åt Sushi och kollade på talang "min favorit program". Och så lärde nina mig lite koreanska. Uhm Sushi va ieu asså enligt mig. Det går att äta från början men inte förrän nina tvinga mig testa äta lax.

Nina: säg Chanun Sara namnida
Jag: va hur säger man ?
Nina: Cha...nuunnn... Sara nam.. n. nida
Jag: aha Cho nuong? sara namida? HAHAHAHA cho nuong på vietnamesiska = grillade hund








Beyonce - Halo



Lady Gaga - Eh Eh


puss&kram /Saara

Kommentarer
Postat av: lynniea

ÅHH JAG ÄLSKAR SUSHI

2009-05-24 @ 22:21:15
URL: http://lynniea.blogg.se/
Postat av: Svar:

HAHA då borde du och nina feta med varandra i sushi(Y)

2009-05-24 @ 22:46:47
URL: http://sashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0